Śląskie Smaki - Działania promocyjne szlaku

Data dodania: 23 października 2013
Agnieszka Łach ŚOT
Działania promocyjne szlaku

 

 PROMOCJA PRZEZ SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ:

jednolity system logotypów i zasad ich wykorzystania, dopuszczalne i niedopuszczalne sposoby ekspozycji znaku

 

1. ŚLĄSKIE SMAKI - znak towarowy słowno-graficzny nr 256769, zastrzeżony 16 maja 2012 roku w Urzędzie Patentowym RP na rzecz Województwa Śląskiego

 

2. FESTIWAL ŚLĄSKIE SMAKI www.slaskiesmaki.pl - znak towarowy słowno-graficzny nr 256768, zastrzeżony 16 maja 2012 roku w Urzędzie Patentowym RP na rzecz Województwa Śląskiego

 

PROMOCJA PRZEZ SYSTEM OZNACZENIA RESTAURACJI:

tablice informacyjne, tabliczki-certyfikaty przynależności do Szlaku Kulinarnego "Śląskie Smaki"

 

 

PROMOCJA PRZEZ WYDAWNICTWA WŁASNE:

1. PRZEWODNIKI - język polski i angielski

 

           

2. MAPA - Szlak Kulinarny "Śląskie Smaki"


3. PASZPORT PIECZĄTKOWY
- konkurs „Poznaj Śląskie Smaki”

 

PROMOCJA PRZEZ MEDIA:

1. PUBLIKACJE/ARTYKUŁY PRASOWE - dzienniki, czasopisma, wydawnictwa specjalistyczne

 

 2. PROGRAMY TELEWIZYJNE -  cykl programów „Rączka gotuje na Szlaku Kulinarnym Śląskie Smaki” - TVP3 KATOWICE 

                       

 

3. NARZĘDZIA INTERNETOWE:

- SERWIS INTERNETOWY - dostępny pod adresem www.slaskiesmaki.pl, zawierający w swoich ramach Festiwal "Śląskie Smaki"

- FACEBOOK - największa sieć społecznościowa dla pasjonatów kulinarnego dziedzictwa; https: //www.facebook.com/SlaskieSmaki/

- APLIKACJA MOBILNA Śląskie Smaki - dostępna w sklepach: Google Play – Android; AppStore – IOS; Windows Store – Windows Phone; zestaw restauracji, regionalnych specjałów, pobliskich atrakcji turystycznych, informacji o wydarzeniach i promocjach

 

 

PROMOCJA PRZEZ SERWISY REKLAMOWE W MEDIACH:

prasa, telewizja i Internet

 

1. REKLAMA W PRASIE

 

2. FILM PROMOCYJNY - Szlak Kulinarny "Śląskie Smaki" - serwis YouTube

Szlak Kulinarny "Śląskie Smaki"

 

PROMOCJA PRZEZ STUDY TOUR i STUDY PRESS:

blogerzy, dziennikarze, specjaliści i touroperatorzy polscy i zagraniczni

Fot. www.podrozeodkuchni.pl 

 

Fot. www.gdziewyjechac.pl

 

PROMOCJA PRZEZ WSPÓŁPRACĘ KRAJOWĄ I MIĘDZYNARODOWĄ: 

dziennikarze, touroperatorzy i blogerzy

 

BLOG: www.bien-voyager.com

 

PROMOCJA PRZEZ PREZENTACJE SZLAKU KULINARNEGO/EVENTY:

imprezy targowe, wystawiennicze i promocyjne oraz konferencje

Stoisko promocyjne SZLAKU KULINARNEGO ŚLASKIE SMAKI, Międzynarodowe Targi Turystyki, Spa, Sprzętu Turystycznego i Żeglarskiego GLOBalnie 2017, 31.03-2.04.2017, Katowice

 

PROMOCJA PRZEZ ROZWÓJ FESTIWALU "ŚLĄSKIE SMAKI":

XIII Festiwal "Śląskie Smaki" - 17 VI 2018, Pszczyna

zorganizowano już 12 edycji Festiwalu "Śląskie Smaki"

 

     Bardzo ważne są również działania mające na celu rozwój istniejącej oferty restauracji stojących na Szlaku Kulinarnym. Prowadzone są w dalszym ciągu audyty wszystkich lokali w celu podnoszenia standardów jakości potraw i serwisu. Przeprowadzono również szkolenia i warsztaty dla właścicieli i pracowników obiektów.