PROMOCJA PRZEZ SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ:
Jednolity system logotypów i zasad ich wykorzystania, dopuszczalne i niedopuszczalne sposoby ekspozycji znaku:
1. Logotyp "Śląskie Smaki"
Znak towarowy słowno-graficzny zastrzeżony w Urzędzie Patentowym RP.
2. Festiwal "Śląskie Smaki" www.slaskiesmaki.pl
Znak towarowy słowno-graficzny zastrzeżony w Urzędzie Patentowym RP.
PROMOCJA PRZEZ SYSTEM OZNACZENIA RESTAURACJI:
1. Oznaczenie restauracji


2. Menu "Śląskie Smaki"


3. Plakat promocyjny Szlaku i restauracji
![]()
PROMOCJA PRZEZ WYDAWNICTWA WŁASNE:
1. Przewodniki
Język polski i angielski.
2. Mapa - Szlak Kulinarny "Śląskie Smaki"

3. Program lojalnościowy - konkurs „Poznaj Śląskie Smaki”
![]()
4. Książka kucharska "Zbiór przepisów potraw regionalnych województwa śląskiego"
![]()
5. Mini książka kucharska "Wybrane przepisy potraw regionalnych województwa śląskiego"
Język polski, czeski i angielski.
![]()
![]()
PROMOCJA PRZEZ MEDIA:
1. Publikacje/artykuły prasowe
Dzienniki, czasopisma, wydawnictwa specjalistyczne.
.jpg)
2. Programy telewizyjne
![]()
3. Audycje radiowe
4. Internet:
PROMOCJA PRZEZ REKLAMĘ W MEDIACH:
Prasa, telewizja i Internet
1. Reklama w prasie

2. Film promocyjny - Szlak Kulinarny "Śląskie Smaki" - serwis YouTube
PROMOCJA PRZEZ STUDY TOUR i STUDY PRESS:
Blogerzy, dziennikarze, specjaliści i touroperatorzy polscy i zagraniczni.

Fot. www.podrozeodkuchni.pl
PROMOCJA PRZEZ WSPÓŁPRACĘ KRAJOWĄ I MIĘDZYNARODOWĄ:
Dziennikarze, touroperatorzy i blogerzy.

BLOG: www.bien-voyager.com
PROMOCJA PRZEZ PREZENTACJE SZLAKU KULINARNEGO/EVENTY:
Imprezy targowe, wystawiennicze i promocyjne oraz konferencje.

Stoisko promocyjne SZLAKU KULINARNEGO ŚLĄSKIE SMAKI, Międzynarodowe Targi Turystyki, Spa, Sprzętu Turystycznego i Żeglarskiego GLOBalnie 2017, 31.03-2.04.2017, Katowice
PROMOCJA PRZEZ ROZWÓJ FESTIWALU "ŚLĄSKIE SMAKI":
Zorganizowano już 14 edycji Festiwalu "Śląskie Smaki".

%20copy.jpg)
Bardzo ważne są również działania mające na celu rozwój istniejącej oferty restauracji stojących na Szlaku Kulinarnym. W dalszym ciągu prowadzone są audyty wszystkich lokali w celu podnoszenia standardów jakości potraw i serwisu.